
L’Erasmus del Coneixement i les Jornades d’intercanvi i creixement Professional al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre reben els màxims reconeixements
L’Erasmus del coneixement i les Jornades d’intercanvi i creixement professional al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre han estat les iniciatives guardonades en la primera edició dels Premis ASPCAT-IN19, lliurats en el decurs de la jornada L’Agència 3.0: compartim iniciatives, que va tenir lloc al Col·legi Oficial d’Infermeres i ’Infermers de Barcelona, el passat 11 de juliol.
34 propostes van concórrer a la primera edició d’aquests premis, creats per reconèixer i donar visibilitat a les iniciatives innovadores que suposin una millora interna per a l’Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT).
Les candidatures rebudes dins del termini es van classificar en dues categories: Millor iniciativa tècnica (21 candidatures) i Millor iniciativa d’entorn laboral (13 candidatures). Les propostes són projectes ja implantats o en fase pilot que han de promoure millores de caire tècnic per a l’organització i també les orientades específicament a les persones que hi treballen. Les candidatures acceptades van tenir la oportunitat de ser explicades presencialment, en un context d’espai obert i deliberatiu. A continuació es va procedir a la votació mitjançant butlletes i urnes i els representants de les candidatures premiades van recollir el guardó de mans del Secretari de Salut Pública, Joan Guix, durant l’acte final de la jornada.
En la categoria de millor iniciativa innovadora tècnica, la proposta més valorada va ser l’Erasmus del coneixement. El segon lloc va ser per a l’Automatització de les notificacions de taxes i integració de sistemes (SIAPS – GIA). En el tercer lloc es va situar Avaluació: no tan a STRANGER THING
Pel que fa a la millor iniciativa innovadora d’entorn laboral, les Jornades d’intercanvi i creixement professional al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre van quedar en primer lloc, seguides de Junts sumem i dels Tallers de ioga per millorar la salut a l’entorn laboral.