Adjunt el document complet per a la seva descàrrega, que inclou el desglossament dels annexos. Aquest document ajudarà a garantir que la gestió de les vacunes es faci de manera eficient i conforme a les normatives vigents, amb especial atenció a la seguretat i la traçabilitat.
Document complet per descarregar
Annexos
Annex 1. Gestió d’estocs, caducitat i administración de vacunes
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per a la gestió d’estocs i caducitat en centres vacunals (CV).
Aquest protocol descriu el sistema empleat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de la Salut (SSP/DS) per al control d’accés dels magatzems on hi ha les vacunes en els centres vacunals (CV).
Annex 3. Manteniment de la cadena de fred
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per al manteniment de la cadena de fred dels productes emmagatzemats (vacunes) als punts d’emmagatzematge dels centres vacunals (CV).
Annex 4. Gestió de la ruptura de la cadena de fred
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per a la gestió del trencament de cadena de fred en els centres vacunals (CV).
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per a la neteja dels punts d’emmagatzematge dels centres vacunals (CV).
Annex 6. Gestió de manteniment
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per al manteniment dels equipaments dels punts d’emmagatzematge en els centres vacunals (CV).
Annex 7. Devolució de vacunes als SeGIV
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per a la devolució de vacunes de centre vacunal (CV) al punt territorial/Logaritme per diferents motius.
Annex 8. Ordenació de magatzems
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública/ Departament de Salut (SSP/DS) per a l’establiment de l’ordre als punts d’emmagatzematge (neveres) dels centres vacunals (CV).
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de la Salut Pública/ Departament de Salut (SSP/DS) per a la gestió d’emergències vinculades a l’emmagatzematge i la gestió de les vacunes en els centres vacunals (CV).
Annex 10. Distribució de vacunes segons el tipus de CV
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per definir les vacunes que es distribueixen als centres vacunals segons la seva tipologia.
Annex 11. Instrucció preparació vacunes per al transport
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per definir les especificacions i els requisits temperatura i condicions en el transport per arribar als centres vacunals (CV)
Annex 12. Recollida de comandes de vacunes pels CV
Aquest protocol descriu el sistema utilitzat per la Secretaria de Salut Pública / Departament de Salut (SSP/DS) per definir les especificacions i els requisits per als centres vacunals (CV) per recollir les comandes de vacunes als punts territorials de referència.
Annex 13. Control d’accés als magatzems
Registre d'entrada de vacunes als magatzems.
Annex 14. Retorn de vacunes a SeGIV
Registre de retorn de vacunes a SeGIV
Registre de retorn o trasllat de vacunes amb control tèrmic al centre durant l'emmagatzemat.
Annex 17. Registre de neteja de magatzems
Llibre de registres de dies de neteja en magatzems.
Llibre de registre d'incidències: Annex 18. Registre d’incidència