9 d'abril a les 19 h, 14 d'abril a les 16 h i 22 d'abril a les 9 h
Quan
Data09.04.2026 - 22.04.2026
Afegeix al calendari de Google
Moltes famílies senten la pressió quan els fills i filles passen a l'institut: "Tothom en té un menys jo!". Et sona aquesta frase? Sabem que gestionar l'arribada del primer telèfon no és fàcil i genera molts dubtes.
Per ajudar-te, el programa Connecta i Actua organitza el taller en línia “Tothom té un mòbil menys jo!”, És una sessió pensada per oferir-te consells pràctics i idees per acompanyar els teus fills en aquest pas tan important.
En el taller aprendràs com parlar del mòbil a casa sense conflictes, trucs per posar normes i pactes que funcionin i com ensenyar-los a fer-ne un ús responsable i amb sentit crític.
Dies: 9 d'abril a les 19 h, 14 d'abril a les 16 h i 22 d'abril a les 9 h
Format: En línia
Formadores: Ariadna Busqué Andrés, Sergi Garcia Casas i Griselda Pozo Domingo
Inscripcions: El taller és gratuït i les places són limitades.
Organitza: Programa Connecta i Actua de la Subdirecció General d’Addiccions, VIH, ITS i Hepatitis Víriques de l’Agència de Salut Pública de Catalunya; gestionat per la Fundació Salut i Comunitat.