• Imprimeix

Les CoP de l'ASPCAT participen en el Programa d'Innovació i Millora per al Personal PAS de l'UAB

Les CoP de l’ASPCAT participen en el Programa d’Innovació i Millora per al Personal PAS de l’UAB El passat 18 de setembre, en el marc del  Programa d’Innovació i Millora per al Personal d’Administració i Serveis  (PAS) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) vam tenir l’oportunitat d’explicar l’experiència de treball col·laboratiu en Comunitats de Pràctica de l’ASPCAT. Va ser una petició expressa feta des de la gerència de la UAB que ha considerat exemplar la nostra proposta innovadora per treballar i aprendre col·laborativament.  L’objectiu del Programa iniciat a la UAB és activar la capacitat d’innovació de les persones que treballen a l’àmbit d’Administració i Serveis per a potenciar la  millora dels serveis de la UAB. El programa inclou un  cicle de conferències de gran aforament que s’organitza al voltant de tres  eixos temàtics: autolideratge, eines de millora i innovació i experiències de bones pràctiques vinculades a temes rellevants en l’evolució de l’organització.  En la sala d’actes del rectorat, davant d’unes 200 persones, Daniel Giménez, responsable de Gestió de Coneixement de l’ASPCAT, va presentar els pros i contres d’aquesta forma de gestionar coneixement aconseguint generar un espai de conversa amb els assistents que van aportar les seves idees.

Les CoP de l’ASPCAT participen en el Programa d’Innovació i Millora per al Personal PAS de l’UAB

El passat 18 de setembre, en el marc del  Programa d’Innovació i Millora per al Personal d’Administració i Serveis  (PAS) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) vam tenir l’oportunitat d’explicar l’experiència de treball col·laboratiu en Comunitats de Pràctica de l’ASPCAT. Va ser una petició expressa feta des de la gerència de la UAB que ha considerat exemplar la nostra proposta innovadora per treballar i aprendre col·laborativament.

L’objectiu del Programa iniciat a la UAB és activar la capacitat d’innovació de les persones que treballen a l’àmbit d’Administració i Serveis per a potenciar la  millora dels serveis de la UAB. El programa inclou un  cicle de conferències de gran aforament que s’organitza al voltant de tres  eixos temàtics: autolideratge, eines de millora i innovació i experiències de bones pràctiques vinculades a temes rellevants en l’evolució de l’organització.

 

En la sala d’actes del rectorat, davant d’unes 200 persones, Daniel Giménez, responsable de Gestió de Coneixement de l’ASPCAT, va presentar els pros i contres d’aquesta forma de gestionar coneixement aconseguint generar un espai de conversa amb els assistents que van aportar les seves idees.

Data d'actualització:  19.09.2017